Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Festa Major
1a edició de Concert per la República Catalana a Cerdanyola

L’independentisme juvenil de Cerdanyola se suma a la festa major de Sant Martí

03/11/2016 Cultura

Diverses organitzacions culturals i independentistes de Cerdanyola  celebren la primera edició del Concert per la República Catalana l’11 de novembre a la plaça Jaume Grau i Altayó. L’ANC, l’Assemblea de Joves Independentistes de Cerdanyola, l’Associació Juvenil de Cultura Catalana i la Plataforma per la Llengua han unit forces per participar a la festa major de Sant Martí amb un concert juvenil.

El grup Trast del Baix Llobregat, els cerdanyolencs Cronopios i el punxadiscos santcolomec Radio Rebelde seran els caps de cartell de la primera edició del Concert per la República Catalana , que tindrà lloc divendres 11 de novembre a la plaça Jaume Grau i Altayó.

L’objectiu del concert és doble. D'una banda, els organitzadors destaquen una clara voluntat d’oferir al jovent de Cerdanyola una proposta d’oci popular, gratuït i en català . De l'altra, volen fer una crida a la participació activa del jovent en la construcció de la República catalana , ara que es troba al tram final.

Així doncs, tot i ser un concert de festa major, el Concert per la República Catalana tindrà un marcat contigut polític, que també s'expressa en el feminisme . Per tal de garantir que tothom passi una bona nit els organitzadors manifesten la voluntat d'aconseguir una festa lliure de masclisme i homofòbia. Per aconseguirho demanen que qualsevol persona que sigui víctima d'una actitud masclista o homòfoba es dirigeixi a la barra per demanar ajuda.

Amb una clara voluntat d’establir un precedent, els organitzadors busquen revifar les propostes d’oci juvenil i popular en català.
Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  3. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  6. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  7. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  8. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  9. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  10. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid