Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Almacelles acull la IX Trobada de Centres d'Estudis de Lleida, la Franja, Aran i Andorra
04/06/2016 Territori
El dissabte 11 de juny tindrà lloc al Museu d’Arquitectura i Urbanisme d’Almacelles (Segrià) la IX Trobada de Centres d’Estudis de Lleida, la Franja, Aran i Andorra. (veure el programa)

La primera activitat de la trobada serà una conferència a càrrec de Pedro Molina (UAB, projecte TransparEnt), sobre el tema “La transparència que ens interessa a les entitats i beneficis que comporta sobre les obligacions legals”. La conferència estarà oberta a les entitats culturals d’Almacelles.

Eduard Trepat, del Centre d’Estudis Comarcals del Segrià —entitat amfitriona de la reunió— explicarà les experiències de treball del centre en el transcurs d’una xerrada sobre “Descobrir el Segrià. El patrimoni com a recurs pedagògic per a mestres i professors”.

Seguiran la presentació del Centre d’Estudis Segarrencs i una taula rodona sobre “Cooperació salvant les fronteres”, en què participaran centres d’estudis de la Franja, Andorra i Aran. La jornada es tancarà amb la presentació dels projectes de la CCEPC i l’Institut Ramon Muntaner. Posteriorment es dinarà al restaurant La Parrilla i es podrà assistir a una visita guiada al Museu d’Arquitectura i Urbanisme. 

L’assistència a la trobada és gratuïta i oberta a tots els membres de les entitats. S’ha de confirmar l’assistència a la jornada, al dinar i a la visita guiada abans del dimecres 8 de juny, a la seu de la CCEPC
Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  9. Catalanofòbia transversal i decolonial
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid