Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la Ruptura
El 21,4% del socis participen en les eleccions per escollir el nou secretariat de l'ANC

Els resultats provisionals es penjaran al web de l’ANC aquest vespre

14/05/2016 Política

A les 14h s’ha donat per finalitzat el període de votacions per escollir el nou Secretariat a l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), que exercirà un mandat de 2 anys en els quals s’engegarà el definitiu Procés Constituent que permetrà assolir la República Catalana.

Un total de 7.247 associats han exercit el seu dret a vot –podien escollir fins a 4 modalitats diferents per a fer-ho-, per a configurar una llista de 77 membres (52 de designació territorial i 25 de designació nacional) qui, al seu torn decidirà els càrrecs orgànics de l’entitat (president/a, vicepresident/a, tresorer/a, secretari/a) al plenari constituent que durà a terme el proper dissabte 21 de maig.

La publicació dels resultats provisionals es farà aquest vespre mateix a través d’un enllaç a la pàgina web de l’ANC. Recordem que els resultats definitius es coneixeran el dimarts vinent (17 de maig).

Les xifres de la votació

Cens total (membres de ple dret que en data 14 de febrer de 2016 es trobin correctament inscrits, siguin majors d’edat i estiguin al corrent de pagament el dia 14 d’abril 2016): 38.817

Nombre de seus electorals habilitades: 133

Nombre de socis, candidats a membres del Secretariat139

Dades provisionals de participació total: 7.247 (21’43%)

Dades de participació telemàtica: 3.362


Valora
Rànquings
  1. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  2. La dignitat no entén de competències
  3. Diumenge 28 de desembre, “mosca morta” amb el diari Ara
  4. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  5. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  6. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
  7. Pobles Vius reclama aturar les subvencions al biogàs arran del brot de grip aviària a Bellpuig
  8. Xarxa contra l’urbanisme inundable i insostenible
  9. La Intersindical presenta al·legacions pel nom del nou CAP de Sant Fruitós de Bages
  10. Les 12 raons que fan que el 31 de desembre sigui la Diada de Mallorca
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid