Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la Ruptura
El 21,4% del socis participen en les eleccions per escollir el nou secretariat de l'ANC

Els resultats provisionals es penjaran al web de l’ANC aquest vespre

14/05/2016 Política

A les 14h s’ha donat per finalitzat el període de votacions per escollir el nou Secretariat a l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), que exercirà un mandat de 2 anys en els quals s’engegarà el definitiu Procés Constituent que permetrà assolir la República Catalana.

Un total de 7.247 associats han exercit el seu dret a vot –podien escollir fins a 4 modalitats diferents per a fer-ho-, per a configurar una llista de 77 membres (52 de designació territorial i 25 de designació nacional) qui, al seu torn decidirà els càrrecs orgànics de l’entitat (president/a, vicepresident/a, tresorer/a, secretari/a) al plenari constituent que durà a terme el proper dissabte 21 de maig.

La publicació dels resultats provisionals es farà aquest vespre mateix a través d’un enllaç a la pàgina web de l’ANC. Recordem que els resultats definitius es coneixeran el dimarts vinent (17 de maig).

Les xifres de la votació

Cens total (membres de ple dret que en data 14 de febrer de 2016 es trobin correctament inscrits, siguin majors d’edat i estiguin al corrent de pagament el dia 14 d’abril 2016): 38.817

Nombre de seus electorals habilitades: 133

Nombre de socis, candidats a membres del Secretariat139

Dades provisionals de participació total: 7.247 (21’43%)

Dades de participació telemàtica: 3.362


Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  5. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  8. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid