Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la ruptura
Els funcionaris públics no podran ser acusats per rebel·lió o sedició

Aquest dijous es presentarà l’informe complet a la seu de l’ANC amb representants de sindicats, funcionaris i col·legis professionals

23/02/2016 Política

Les garanties jurídiques dels treballadors públics catalans, amb independència de l'administració a la qual treballin, és un tema d'interès compartit dins i fora dels seus àmbits professionals, en tant que fan possible el bon funcionament dels serveis bàsics de la nostra societat.

Arran de diverses declaracions fetes per part de responsables polítics espanyols sobre uns hipotètics delictes que podrien cometre els treballadors públics catalans en cas que actuïn d'acord amb futures normatives que aprovin el Govern de la Generalitat o el Parlament de Catalunya, experts de l'Assemblea Nacional Catalana han elaborat un detallat i rigorós informe sobre les implicacions jurídiques dels treballadors públics a l’hora d'executar les instruccions dels seus comandaments, del Govern de la Generalitat o del Parlament de Catalunya.

D'aquest informe, la seva conclusió fonamental és que, en cap cas la seva actuació suposaria la comissió de cap delicte, amb independència que l'ordre, decret o llei respongui o no a l'actual marc jurídic.

El dijous vinent 25 de febrer l'ANC farà una presentació pública d'aquest informe, a la qual hi haurà representació de sindicats, col·legis professionals i altres organitzacions. Dijous mateix enviarem una nova nota amb els assistents confirmats, l’informe íntegre embargat i un document de resum per a facilitar-ne la lectura.

La presentació anirà a càrrec de Joan Anton Font, coordinador de la sectorial de Secretaris, Interventors i Tresorers d'Administració Local (SITAL) de l'ANC; Josep Antolí, coordinador de la comissió d’Administració Pública de l'ANC, i Pere Grau, membre del Secretariat Nacional de l'ANC.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  9. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid