Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
31-D
Organitzacions de l'esquerra anticapitalista participaran en la Diada de Mallorca
19/12/2015 Política

Diversos col·lectius de l’àmbit de l’esquerra alternativa i anticapitalista convocaven aquest dijous capvespre una roda de premsa per presentar el Bloc per la Unitat Popular i donar així el sus a la celebració de la Diada de Mallorca d'enguany, segons informa el dBalears.

Per primera vegada aquests col·lectius s’han unit en un únic bloc que, sota el lema de Construïm la Unitat Popular, crida a la participació en la manifestació de la Diada de Mallorca d’enguany.

Segons explicava la portaveu del Bloc per la Unitat Popular, Lua Valenzuela, des del mes de novembre diferents organitzacions i col·lectius s'han anat trobant de cara a configurar un espai comú per la Diada de Mallorca. Aquests col·lectius són: Xítxeros amb Empenta, Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans, Col·lectiu Independentista de Muntanya, Joventut Rebel, Arran, el Pla de Mallorca en Marxa, Assemblea Popular de Porreres, Endavant-OSAN i la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Palma. El resultat d'aquestes trobades ha estat el Bloc per la Unitat Popular, que serà l'espai que aquest any convocarà la manifestació del dia 30 de desembre a Palma.

La mateixa Valenzuela explicava que els col·lectius i les organitzacions representades en aquest Bloc per la Unitat Popular volen ser «el germen del projecte de la Unitat Popular a Mallorca».

La manifestació, com cada any, sortirà del Passeig del Born de Palma a les sis de la tarda del pròxim dia 30 de desembre i recorrerà els principals de carrers de la ciutat fins a arribar a la plaça dels Patins.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. "Temps de mobilització"
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. “Esquerres”, identitats, tabús.
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid