Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
SALUT
Manifest i concentracions en defensa de la sanitat pública

Coincidint amb ple monogràfic de salut, avui i demà, al Parlament 

17/06/2015 Salut

Treballadores i usuàries de la sanitat pública que, organitzades en diferents espais i comparteixen visions sobre el model, s'han oposat a la creació dels consorcis (Clínic i Lleida), a les retallades, a les derivacions, a l’activitat privada als centres pagats amb recursos públics… consideren que ha arribat el moment de donar resposta conjunta per expressar el consens sobre el model sanitari està esquerdat i que calen mesures urgents per revertir el procés creixent de privatització i de “desmantellament” del sistema sanitari públic català.

Coincidint amb el debat monogràfic que s'està fent al Parlament i que continuarà demà, han fet públic el manifest "La nostra salut o el seu negoci Aturem les privatitzacions per una sanitat 100% pública" i han convocat concentracions a Barcelona, Lleida i Tarragona.

Avui a les 19h. a la porta principal de l’Hospital Clínic del C/Villarroel (Barcelona) i a les 19:30 a la Pl. Ricart Vinyes (Lleida). Demà, a les 19h. davant Hospital Santa Tecla de Tarragona

Valora
Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  4. Plataforma per la Llengua reclama una hora més de català a batxillerat i obre un manifest per recollir suports
  5. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  6. La Vall d’en Bas acollirà una jornada sobre la repressió contra el maquis i les estratègies contrainsurgents del franquisme
  7. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  8. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  9. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  10. Catalunya persisteix malgrat els seus polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid