Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Cultura
Torna la Macromona a Monòver
24/03/2015 Cultura
Un any més torna la Macromonaal camp de Monòver (Valls del Vinalopó), a l’extrem meridional del País Valencià. L’aplec del nacionalisme cultural i polític valencià, que cada Pasqua porta al sud debat, festa, música i reflexió sobre el territori, llengua, política i cultura.

Aquest aplec està organitzat pel Casal Jaume I de Monòver amb col·laboració d’altres col·lectius del municipi i de les comarques properes com la Comissió Migjorn, SEPC, Col·lectiu Xinosa de Monòver, Grup de Muntanya de Monòver, el Tempir i Arran Alacantí entre altres.

Enguany serà molt especial atès que, el dissabte 4 d’abril, la Macromona coincidirà amb la Trobada d’Estudiants dels Països Catalans organitzada pel SEPC. Així mateix, hi haurà activitats conjuntes per tal d’establir llaços amb joves de tots els indrets del Països Catalans i difondre l’activisme cultural i polític que existix al sud.

La Macromona tindrà lloc els dies 4, 5 i 6 d’abril a l’Aula de la Natura de les Cases de Senyor de Monòver, amb tota mena d’activitats: excursió a l’aeròdrom de la II República, xarrada sobre la situació lingüística al sud del País Valencià, presentació del col·lectiu Xinosa en defensa del patrimoni històric i cultural de Monòver, xarrada sobre el tractat transatlàntic i molt més...

Finalment, com sempre, no podia faltar la festa i la música. En l’apartat musical, la vetlada serà animada per quatre grups en acústic. El dissabte, d’una banda es comptarà amb la nova formació musical Mirall d’acords, impulsada per Laura Díaz; per altra banda, també actuaran els joves alacantins i monovers Mervyn & the Moais. El diumenge dia 5, a les 20:00h podreu gaudir d’una sessió radiofònica en directe del Kalebarraka güorl Tour, amb convidats de luxe com Toni de l’Hostal, que després del sopar popular actuarà juntament amb Mi Sostingut. Per acabar LA festa hi haurà sessió de dj Senegueres & dj Menjapedres.

Valora
Rànquings
  1. Mor la històrica militant independentista Blanca Serra i Puig
  2. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  4. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  5. El fil que no es pot trencar
  6. Sancionen un membre d'Orgull Agents Rurals per haver tallat l'accès a una base militar espanyola
  7. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  8. In memoriam Blanca Serra i Puig (1943-2026)
  9. Blanca Serra: "En política l’adamisme porta a no reconèixer els predecessors d’un pensament o grup: cada grup o partit es creu que ha nascut com una novetat absoluta..."
  10. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid