Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
Sant Quirze per la independència recull signatures a favor de la ILP Habitatge

La ILP està promoguda per la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH), , l’Aliança contra la Pobresa Energètica i l’Observatori DESC.

05/03/2015 Drets i Llibertats

L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) dóna suport a la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) perquè el Parlament aprovi noves polítiques d’habitatge i pobresa energètica que facin front a aquesta emergència social i col·labora en la recollida de signatures. En aquesta línia, Sant Quirze per la independència organitza diversos punts de recollida de les firmes. El local del carrer Barcelona 77 serà un punt fix els dimarts i divendres de 18:00 a 20:00.

La ILP està promoguda per la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH), , l’Aliança contra la Pobresa Energètica i l’Observatori DESC. L’ANC se suma a la iniciativa, en coherència amb el seu Full de Ruta, per començar ja el canvi real que suposarà aconseguir un país nou, més just i democràtic.

A Catalunya hi ha 50 desnonaments cada dia, a les ja més de 110.000 execucions hipotecàries iniciades des de 2008, cal sumar-hi la creixent problemàtica dels desnonaments per impagament de lloguer. Així mateix, més de 320.000 famílies pateixen pobresa energètica, perquè no poden mantenir les seves llars a temperatura adequada, o ja han patit talls de subministrament.

 

 

 

 

 

Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  3. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  6. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  7. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  8. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  9. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
  10. El Concurs Tísner premia dos jocs escolars que fomenten la llengua i el treball en equip “S.O.S La Terra” i “La serp de la venta” s’imposen en una edició amb més de 100 propostes d’arreu dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid