Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Habitatge
L’ANC se suma a la ILP contra els desnonaments i la pobresa energètica

Signarà un acord amb la PAH, l’Aliança contra la Pobresa Energètica i l’Observatori DESC, el proper dilluns 16 de febrer a les 11:30 hores

13/02/2015 Drets i Llibertats
L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) signarà aquest dilluns 16 de febrer un acord amb els impulsors de la ILP Habitatge: contra els desnonaments i la pobresa energètica, per tal de col·laborar amb la recollida de signatures i aconseguir superar les 50.000 necessàries per a que s’accepti a tràmit. La ILP, promoguda per la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH), , l’Aliança contra la Pobresa Energètica i l’Observatori DESC; pretén que “el Parlament aprovi noves polítiques d’habitatge i pobresa energètica que facin front a aquesta emergència social”.

L’ANC se suma a la iniciativa, en coherència amb el seu Full de Ruta, per començar ja el canvi real que suposarà aconseguir un país nou, més just i democràtic.

Carlos Macías, de la PAH, Maria Campuzano, de l’Aliança contra la Pobresa Energètica, i Carme Forcadell, presidenta de l’ANC, signaran l’acord el proper dilluns 16 de febrer a les 11:30 hores a la seu de l’Assemblea (C/ Marina, 315 Barcelona).

Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  3. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  6. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  7. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  8. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  9. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  10. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid