Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Medi Ambient
Arriben a Mallorca 3.000 tones de fems per incinerar

Recordeu, que la a consellera insular de Medi Ambient diu que no són fems, sinó "combustible sòlid recuperat"

27/02/2015 Territori
El primer carregament de residus per a la incineració procedents d'Itàlia, unes 3.000 tones de fems, ha arribat aquest dijous en vaixell al port de Palma.Els residus han arribat en bales tancades i col·locades en cent plataformes que contenien 30 tones cadascuna dins la bodega d'una embarcació de la naviliera Grimaldi, segons ha confirmat l'empresa gestora Tirme.

Aquest és el primer enviament procedent d'Itàlia, en concret de residus generats a les localitats de Giuliano i Tuffino i transportats fins a Mallorca des del port de Salern, i forma part de la tercera operació d'importació de CRS per incinerar a Son Reus després de les dutes a terme des de Sabadell i Irlanda.

Es preveu que en total arribin unes 24.000 tones procedents d'Itàlia en vuit transports.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  3. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  4. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  5. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  8. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid