Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Medi ambient
Centenars de persones es manifesten al port d'Alcúdia contra la importació de fems

Els residus que arriben des d’Irlanda ho fan pel port d’Alcúdia i els veïns, cansats de males olors que pateixen s'han mobilitzat

11/01/2015 Territori

Més de mig miler de persones es van manifestar en contra de l'entrada de residus a l'illa i l'aprovació del Pla Insular de Residus. Amb el lema 'No volem ser el femer d'Europa', els manifestants van recòrrer els carrers d'Alcúdia. De camí al port a poc a poc s'hi ha anat sumat més gent, mentre s'escoltaven crits amb el lema de la manifestació.

La Plataforma ciutadana Moviment Alcudienc, entre les quals s'hi inclouen les entitats ecologistes, ja va criticar aquesta setmana en un comunicat el Pla director Sectorial de Residus de Mallorca aprovat dijous pel Consell de Mallorca. L'entitat considera que aquest pla consolida la importació de residus i representa un model de gestió erroni per cobrir les necessitats de l'illa. 

Valora
Rànquings
  1. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  2. La dignitat no entén de competències
  3. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  4. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  5. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  6. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  7. Diumenge 28 de desembre, “mosca morta” amb el diari Ara
  8. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
  9. Xarxa contra l’urbanisme inundable i insostenible
  10. La Intersindical presenta al·legacions pel nom del nou CAP de Sant Fruitós de Bages
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid