Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
gènere
Perpinyà compta amb un refugi per joves víctimes d'homofòbia
27/01/2015 Drets i Llibertats

Aquest dilluns es va inaugurar a Perpinyà "Le Refuge", un local amb l'objectiu d'acollir joves víctimes d'homofòbia. Aquest lloc ofereix allotjament temporal, amb 4 places, així com el suport social, psicològics i jurídics. Subvencionada per l'estat francès, aquesta associació nacional, presidida per Nicolas Noguier, té per objecte prevenir i trencar l'aïllament dels joves de entre 18 a 25 anys, que provenen de famílies trencades i son víctimes de l'homofòbia, segon informa Vilaweb Catalunya Nord

A la inauguració van assistir Ségolène Neuville, secretaria d'estat encarregada de les persones minusvàlides i de la lluita contra l'exclusió, La presidenta del Consell General, Hermeline Malherbe i el director territorial de Pôle Emploi, Guy Dujol.

A Perpinyà el responsable de 'Le Refuge' és Jean-Christophe Plas, estarà oberta els dimarts, dimecres, dijous a la tarda i un dissabte sobre dos. L'associació també ha signat un conveni de col·laboració amb Pôle Emploi, en el marc de la lluita contra la discriminació per tal d'ajudar els joves acollits a construir el seu projecte professional i a facilitar el seu accés a la formació i al treball.

L'associació posa a disposició d'aquests joves, un telefon, que estarà atès les 24h / 24: 06 31 59 69 50

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  8. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
  9. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  10. El professorat rebutja massivament l’acord educatiu i reforça les vagues del 16 al 20 de març
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid