Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1978 Mor el militant d'ETA David Álvarez Peña, ferit de bala per la Guàrdia Civil

1978 Mor el militant d'ETA David Álvarez Peña, ferit de bala per la Guàrdia Civil

14/01/1978 Tal dia com avui
El 14 de gener de 1978 va morir a l'Hospital de Basurto el militant d'ETA David Álvarez Peña. Havia resultat ferit de bala per la Guàrdia Civil setmanes enrere, quan es disposava a realitzar una acció contra el lloc de control de la Central Nuclear de Lemoiz.
Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  3. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  4. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  5. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  6. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  7. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  8. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  9. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  10. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid