Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1978 Mor el militant d'ETA David Álvarez Peña, ferit de bala per la Guàrdia Civil

1978 Mor el militant d'ETA David Álvarez Peña, ferit de bala per la Guàrdia Civil

14/01/1978 Tal dia com avui
El 14 de gener de 1978 va morir a l'Hospital de Basurto el militant d'ETA David Álvarez Peña. Havia resultat ferit de bala per la Guàrdia Civil setmanes enrere, quan es disposava a realitzar una acció contra el lloc de control de la Central Nuclear de Lemoiz.
Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  3. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  4. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  5. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  6. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  7. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  8. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  9. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  10. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid