Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
6D
Un vídeo de "Poble Lliure" titlla la Constitució Espanyola de frau i demana un procés constituent

En el curt es denuncia que la Constitució actual només l’han votat un 15% de la població i assegura que “ara tenim una oportunitat per fer una República per tothom”

06/12/2014 Política
La nova organització estratègica de l’independentisme d’esquerres, Poble Lliure, ha fet públic avui un vídeo denunciant el frau que va suposar el pacte de la Constitució Espanyola i demanant la necessitat d’un procés constituent “participatiu i des de baix”.

En el vídeo apareix una noia que obra una caixa on va revisant diferents fotografies que exemplifiquen la lluita social i independentista de la qual veu Poble Lliure des de la Transició fins les últimes mobilitzacions de l’11 de setembre. En el curt es denuncia que la Constitució actual només l’han votat un 15% de la població i assegura que “ara tenim una oportunitat per fer una República per tothom” gràcies a als moviments populars per la independència i pel dret a decidir a tots els Països Catalans.

Aquest vídeo és la primera acció pública de Poble Lliure després de que la organització es presentés el passat 30 d’abril com un col·lectiu en construcció que en les properes setmanes s’anirà ampliant a totes aquelles persones que hi vulguin participar.

Valora
Rànquings
  1. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  2. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  3. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  4. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  5. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  7. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
  8. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. El personal educatiu decidirà en una consulta la continuïtat de les vagues després de l'11-N
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid