Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
6D
Un vídeo de "Poble Lliure" titlla la Constitució Espanyola de frau i demana un procés constituent

En el curt es denuncia que la Constitució actual només l’han votat un 15% de la població i assegura que “ara tenim una oportunitat per fer una República per tothom”

06/12/2014 Política
La nova organització estratègica de l’independentisme d’esquerres, Poble Lliure, ha fet públic avui un vídeo denunciant el frau que va suposar el pacte de la Constitució Espanyola i demanant la necessitat d’un procés constituent “participatiu i des de baix”.

En el vídeo apareix una noia que obra una caixa on va revisant diferents fotografies que exemplifiquen la lluita social i independentista de la qual veu Poble Lliure des de la Transició fins les últimes mobilitzacions de l’11 de setembre. En el curt es denuncia que la Constitució actual només l’han votat un 15% de la població i assegura que “ara tenim una oportunitat per fer una República per tothom” gràcies a als moviments populars per la independència i pel dret a decidir a tots els Països Catalans.

Aquest vídeo és la primera acció pública de Poble Lliure després de que la organització es presentés el passat 30 d’abril com un col·lectiu en construcció que en les properes setmanes s’anirà ampliant a totes aquelles persones que hi vulguin participar.

Valora
Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  3. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  4. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  5. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  6. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
  7. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  8. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  9. Tossudament alçats!
  10. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid