Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
VANDALISME ESPANYOLISTA
Serren el pal de l'estelada del Coll del Mosquit

És la mateixa estelada que van estripar fa una setmana un grup de militars

05/11/2014 Política

El dimecres passat un grup de militars que es trobaven fent maniobres al municipi del Port de la Selva (Alt Empordà) van estripar l'estelada que onejava al Coll del Mosquit, prop del monestir de Sant Pere de Rodes. El grup estava format per una trentena de militars de la base de Sant Climent Sescebes. Poques hores després un veí (Romà Brusés) va col·locar una de nova estelada de menors dimensions a sota de l’estelada estripada.


El passat dissabte un grup de persones, entre les quals hi havia l'alcalde Josep M. Cervera, van col·locar una nova estelada (de les mateixes dimensions que l’original) al cim del Coll del Mosquit. Finalment, avui algú ha serrat el pal de l’estelada que ha desaparegut tot i que es desconeix si aquest atac és obra de militars espanyols, de la guàrdia civil o de l’extrema dreta unionista.


Valora
Rànquings
  1. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  2. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  3. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  4. Mataró acollirà els XXIII Premis Nacionals Joan Coromines
  5. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
  6. El País Valencià es retroba al Puig per dir ‘Som i decidim’
  7. La Columna 27 d'octubre arriba a Cassà de la Selva en la seva desena etapa
  8. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  9. La Columna 27 continua el seu camí cap al Parlament
  10. XLVII Trobada al Coll de Manrella: memòria, llibertat i germanor
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid