Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
0Responsables
Nova concentració en record de les víctimes del Metro de València

I ja van 95. Vuit anys i dos mesos després de l'accident i sense cap resposta ni cap responsable

04/09/2014 Drets i Llibertats

Un nou acte multitudinari a la plaça de la Verge de València per recordar les víctimes del Metro d'ara fa vuit anys i dos mesos, per exigir respostes i responsables. En aquesta concentració, la presidenta de l'Associació de Víctimes del Metro 3 de Juliol (AVM3j), Beatriz Garrtote va manifestar que "La societat està reclamant un canvi. Vol polítics honests".

En la seva al·locució als centenars de persones que atenien a la plaça de la Verge va haver-hi paraules per als altres col·lectius, així com per a les víctimes de l'accident de Spanair. Després van venir els cinc minuts de silenci, la lectura del comunicat i, finalment, l'advertiment, interrompuda cada poc per aplaudiments: "Si ens tracten com a idiotes i els va bé, pensaran que ho som. Però a partir d'ara anem a enviar-los un missatge contundent. Que canviïn, perquè nosaltres hem canviat. Hem despertat".

En aquesta línia, va anunciar el naixement de l'Associació d'àmbit estatal REVES, com a xarxa d'associacions semblants a l'AVM3J. Es dirà REVES simbolitzant el “revés” que pateixen les vides de les víctimes de catàstrofes, sent la majoria de vegades, doblement “victimitzades”, en haver d'afegir al dolor per la perduda humana, la frustració i impotència que suposa l'abandó de les administracions. 

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  5. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  8. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid