Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
UCRAÏNA
Ucraïna ha finalitzat avui la recerca dels cossos de l’avió de Malaysia Airlines

Han sigut trobats 282 cossos i 87 fragments de 16 cadàvers

21/07/2014 Internacional

Ucraïna ha donat per acabats avui dilluns els treballs de recerca dels cossos dels morts en l’atac contra l'avió malaisi que, amb 298 persones a bord, es va estavellar dijous passat a l'est d'Ucraïna després de ser abatut per un míssil.

Valora
Rànquings
  1. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  2. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  3. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  4. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  5. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  6. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  7. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  8. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  9. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  10. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid