Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
Concentració en suport amb els detinguts a Euskal Herria
10/01/2014 Drets i Llibertats
suport a Euskal Herria suport a Euskal Herria

Amics i Amigues d'Euskal Herria ha convocat una concentració aquest dissabte a les 19h, a plaça Sant Jaume, per denunciar les darreres detencions a Euskal Herria i  mostrar així la seva solidaritat amb els detinguts i "ser nosaltres també gotes de l'oceà que empenyi el procés basc cap a la pau, la democràcia i els drets humans".

En aquesta ocasió ha detingut vuit persones tres dies abans de la que s'espera serà una de les mobilitzacions més massives per reclamar la repatriació dels presoners polítics bascos. "No és hora d'omplir les presons, sinó els carrers en defensa de tots els drets per a totes les persones", afirma l'entitat.

Considera que l'Estat espanyo, incapaç de respondre de manera dialogada a les diferents confrontacions democràtiques que se li plantegen, i sense arguments que justifiquin el seu immobilisme, s'aferra a la via de la repressió, com ha fet històricament.

Amb aquesta concentració, es reivindica "a ser una gota en l'oceà que porti les preses basques a Euskal Herria i ajudi a avançar en la resolució democràtica del conflicte polític",

Valora
Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  3. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  4. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  5. Fa un any que ens va deixar l'amic i company Joan Rocamora i Aguilera
  6. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  7. Manifestació a Badalona contra el desallotjament més gran de Catalunya: 400 persones poden acabar al carrer d'un sol cop
  8. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
  9. Primer avís seriós a Illa i a la consellera Niubó
  10. Reclamen l’aturada de tots els projectes en zones inundables
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid