Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
L’ANC presenta la sectorial d’Informàtics per la Independència

L’acte es durà a terme al nou local de l’Assemblea de l'ANC, al carrer Marina, 315 de Barcelona, i comptarà amb la intervenció del periodista Vicent Partal

12/11/2013 Comunicació
Cartell de presentació "Informàtics per la Independència" Cartell de presentació "Informàtics per la Independència"

Aquest dijous a les 20h, l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) presentarà la sectorial d’Informàtics per la Independència. L’acte se celebrarà a la nova seu de l’ANC, i comptarà amb les intervencions del periodista i director de Vilaweb, Vicent Partal, el membre del Secretariat Josep Colomer i el coordinador de l’assemblea sectorial Carles Surià.

L'acte serà presentat per  Guillem Alsina, informàtic, director del mitjà el Mur tecnològic i vocal de l’Associació d’Empreses de Noves Tecnologies de Girona (AENTEG).

Amb la presentació d’Informàtics per la Independència, ja són 54 les assemblees sectorials amb què compta l’ANC, més d’una cinquantena de col·lectius professionals i acadèmics que tenen com a objectiu principal el de fer arribar la necessitat d’assolir un estat independent allà on les territorials no poden fer-ho.

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  3. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  4. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  7. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  8. Setmana Santa: el xantatge lingüístic
  9. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  10. Un independentisme en transició
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid