Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
PP
Un regidor lleidatà del PP diu assassins als participants de la via catalana

Pau Pintó ha eliminat la foto on relacionava els partits bascos i catalans amb ETA

16/09/2013 Política
Jaime Mayor Orejano és l'únic que relacionat l'independentisme, l'ANC i la Via Catalana amb ETA. Un regidor del PP a la Paeria, Pau Pintó, també ha equiparat la cadena humana amb l'activitat d'ETA.

Segons ha denunciat l'Observatori polític lleidatà Amics de la Lletja, Pintó, que també és el secretari general del PP a Lleida, ha penjat al seu perfil personal de Facebook una imatge on titlla d'assassins els participants a la cadena humana del passat 11 de setembre.

En aquest mateix cartell hi afegeix ETA i partits catalans i bascos: "Bildu, Amaiur, Aralar, Sortu… ETA. Els qui van matar tants barcelonins i espanyols. Juntament amb CiU, ERC, PSC, ICV van a la cadena separatista. Assassins". El missatge està acompanyat d'una estelada i el símbol d'ETA.

La foto ja ha estat eliminada, però la captura ja ha corregut per la xarxa juntament amb les nombroses mostres de condemna i indignació.

Valora
Rànquings
  1. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  2. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  3. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  10. ✊ NOVETAT EDITORIAL!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid