Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
28J
Tres Voltes Rebel commemora a Badalona la lluita per a l’alliberament LGTB

El grup feminista se suma a la manifestació per a l’alliberament LGTB de demà  a la Plaça Universitat de Barcelona

28/06/2013 Gènere

Tres Voltes Rebel (3VR), assemblea feminista de l’esquerra independentista a Badalona, s’ha sumat als actes del 28J, en què es commemora la lluita per al l’alliberament del col·lectiu lèsbic, gai, transexual i bisexual (LGTB), amb un cinefòrum amb el documental “La rebel·lió d’Stonewall”, que es va celebrar ahir al Casal Antoni Sala i Pont, i que va comptar amb la participació d’Eugeni Rodríguez del Front d’Alliberament Gai de Catalunya (FAGC).

En la xerrada posterior al documental, Rodríguez va fer un repàs a la història del moviment LGTB a Catalunya i va expressar la necessitat d’estar cohesionats com a col·lectiu i de seguir lluitant per al seu alliberament total. Rodríguez es va mostrar preocupat per l’alarmant increment d’agressions homòfogues als centres educatius, i que els ha portat a lluitar per presentar un projecte de llei al Parlament que ho penalitzi.

Alhora, va expressar la seva preocupació pel retorn al conservadorisme de valors per part de la societat, el que fa més necessari que mai prosseguir amb les seves reivindicacions. Finalment, va recordar la participació del FAGC en el Pacte Nacional pel Dret a Decidir, com una de les entitats proposades per la CUP, i que primer va estar vetada pel Govern català.

Valora
Rànquings
  1. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  2. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  3. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  4. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  5. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  6. Pensar i fer (3). Història i potencialitat de la lluita nacional-popular
  7. Pensar i fer (4). El joc institucional
  8. Neix el primer Correllengua Agermanat: una flama per a reivindicar la llengua i el territori
  9. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  10. La lluita contra l’especulació urbanística que amenaça el jardí històric de Ca l’Arnús Badalona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid