Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita institucional
La CUP-AE rebrà els treballadors de TMB al Parlament

El proper dilluns a les 12h, a la sortida es farà una roda de premsa

11/01/2013 Laboral
La CUP-AE es farà ressò de les reivindicacions dels treballadors de TMB La CUP-AE es farà ressò de les reivindicacions dels treballadors de TMB | Autor: Arxiu

El proper dilluns a les 12h, els diputats de la  la Candidatura d’Unitat Popular-Alternativa d'Esquerres (CUP-AE) rebran a membres de la Coordinadora Obrera Sindical d’autobusos de TMB (COS) per parlar sobre la situació a l’empresa, l’acomiadament del company Andreu de Cabo i la denuncia per vaga il·legal que ha posat la Direcció de TMB per les passades aturades.

Després de la reunió, cap a les 13h, els treballadors de TMB i els representants de la CUP al Parlament faran una roda de premsa a la porta del Parlament de Catalunya. Hi intervindran:  Andreu de Cabo, un treballador d'autobusos de TMB i un diputat de la CUP.

La COS ha convidat a qualsevol treballador i treballadora d’autobusos de TMB a acompanyar-los en aquesta entrevista. Només cal enviar abans de diumenge un email amb el seu nom, cognoms i dni a: tb@sindicatcos.cat.

 

Valora
Rànquings
  1. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  2. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  3. Diumenge 28 de desembre, “mosca morta” amb el diari Ara
  4. La dignitat no entén de competències
  5. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
  6. Pobles Vius reclama aturar les subvencions al biogàs arran del brot de grip aviària a Bellpuig
  7. La variant de Celrà fa un pas endavant per treure el trànsit del centre del municipi
  8. Actualització: Els camions amb gallines sacrificades pel brot de grip aviària travessen Bellcaire d’Urgell
  9. Xarxa contra l’urbanisme inundable i insostenible
  10. Un bon cop de guillotina al Català de França
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid