Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Retallades a educació
Educació rebrà 100 milions d'euros menys que l'any passat

El govern de les Illes Balears retalla 100 milions d’euros a la Conselleria d'Educació en els propers pressupostos

10/01/2013 Educació

Els pressupostos per a l’any 2013 del govern de José Ramón Bauzá preveuen destinar prop de 100 milions menys a la Conselleria d’Educació, respecte la xifra de l’any 2012.


L’STEI Intersindical denuncia aquesta retallada en un comunicat i recorda que el govern encara deu als centres educatius les partides del programa de reutilització de llibres. Tampoc no s'han liquidat les despeses ordinàries dels centres des d'agost. Segons l’STEI, “el sector educatiu s’ha convertit en l’ase de tots els cops de les restriccions pressupostàries, juntament amb altres serveis públics”.

Pel que fa a la Mesa Sectorial reclamada per l’STEI el passat 13 de desembre per configurar el disseny de plantilles dels centre educatius pel curs vinent, la Direcció General de Recursos Humans ha convocat finalment la Mesa el proper 15 de gener amb la presència del Conseller.

A més, a la Mesa s’hauran de tractar temes com el segon esborrany de la llei de símbols, que preveu sancions econòmiques pels directors dels centres educatius que no la compleixin. El sindicat reivindica que aquesta normativa vol servir només per tapar temes tan importants com la retallada de 100 milions d’euros en educació.

Valora
Rànquings
  1. Resistència al Pla de Balasc contra l’especulació urbanística i la destrucció intencionadade l’espai
  2. La pressió veïnal força l’aturada de les obres de l’Agroparc de Gelida malgrat la desobediència d’Ametller Origen i l’Ajuntament
  3. Mataró: exigeixen la dimissió de la regidora de Cultura
  4. Denuncien l'atac contra el centre de menors de Vallirana
  5. Som Poble-CUP demana la dimissió de l’alcalde de Sant Martí Vell per la seva col·laboració amb la Fundació Princesa de Girona
  6. La CUP, en contra “del bizum de 6 milions dels gironins a la Ryder Cup”
  7. Quan dir “no” és l’únic que queda, de Bartleby a Pedrolo
  8. Ressò mediàtic i social de la condemna a un ultra per una agressió ideològica a Sant Just Desvern
  9. Per molts anys Pablo Hasél!, la repressió no podrà silenciar-nos
  10. Una concentració contra l’ampliació de l’aeroport del Prat tanca l’Ecomarxa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid