Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Corrupció
Noves mobilitzacions a Sabadell contra la corrupció

La CUP anima al poble sabadellenc a participar a la concentració de demà i a l'assemble oberta prevista pert divendres.

19/12/2012 Política
Cartell convocant la concentració Cartell convocant la concentració

La Plataforma Sabadell Lliure de Corruptes convoca demà una nova la concentració contra la corrupció demà a les 19.30h a la plaça Sant Roc i us convidem a participar a l’assemblea oberta de divendres,  a les 19h a la sala 3 del Casal Pere Quart on es valorarà el resultat del Ple Municipal d’aquest divendres i es prepararan les properes accions.

Després de les darreres concentracions de protesta pels casos de corrupció que van esclatat a la ciutat, tot un seguit de persones, entitats i organitzacions de Sabadell que comparteixen la voluntat ferma d’acabar amb la corrupció i amb el sistema polític que la permet, es va celebrar una assemblea oberta el passat dimarts 11 de desembre, per coordinar-se mitjançant la Plataforma Sabadell Lliure de Corruptes.

En aquest sentit, les quatre exigències que s'ha fixat la plataforma davant el Cas Mercuri, gràcies al qual s’han destapat escàndols de presumpta corrupció que moltes persones "ja podíem intuir"són: Dimissió i inhabilitació dels càrrecs electes imputats en el cas Mercuri; cessament i inhabilitació del funcionariat i càrrecs de confiança imputats, prou connivència dels poders públics amb l’empresariat corrupte i establiment de mesures que garanteixin la transparència i el control popular de les finances públiques.

La Plataforma fa una crida a adherir-se a la Plataforma, com a organització o a títol individual, a través del web , on ja s’hi han sumat 26 organitzacions i més de 260 persones.

 

 

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. El futur no aterra amb més avions
  10. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid