Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
Tots els partits del Parlament més la CUP, en un debat sobre la independència

Ho organitza Badalona per la Independència i ho moderarà Marcel Mauri

07/11/2012 Política

La territorial badalonina de l’ANC, Badalona per la Independència, ha organitzat un debat polític amb els representants dels diferents partits polítics que es presenten a les properes eleccions al Parlament.

El debat, que tindrà lloc aquest dijous, serà presentat per Rosa Ma. Maresma, membre de Badalona per la Independència i del Secretariat Nacional de l’ANC, i moderat Marcel Mauri, periodista i professor de la Universitat Pere Tarrés.

Com a representants de cada grup hi intervindran: Ferran Falcó, de CiU; Fausto Ramírez, de Ciutadans; Laia Sabater, de la CUP; Miquel Estruch, d’ERC; Carles Sagués, d’ICV-EUiA; Joan Callau, del PSC, i Pere Martínez, de SI. Pel que fa al Partit Popular, encara no ha confirmat qui hi assistirà.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  3. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  7. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  10. Catorze Banderes Negres alerten de la degradació del litoral dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid