Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CUP
Xerrada i sopar amb David Fernàndez al Ripollès

Aquest dimecres el candidat de la CUP-AE per Barcelona participarà en dos actes de Ripoll i Sant Joan de les Abadesses

31/10/2012 Política

El candidat de la CUP-Alternativa d'Esquerres per Barcelona, David Fernàndez, serà aquest dimecres al Ripollès per participar a una xerrada oberta a l'Obrador de Ripoll i a un sopar tertúlia a la cafeteria l'Abadia de Sant Joan de les Abadesses.

L'acte, organitzat per la CUP de la comarca del Ripollès, vol fer arribar i explicar als veïns les propostes que la formació va fer públiques aquest dimarts en roda de premsa a Barcelona.

Al Ripollès la formació va celebrar una assemblea oberta divendres passat on es va crear el comitè de campanya i es van programar tot un seguit d'activitats de cara a la precampanya i la campanya electoral.

En són un exemple els dos actes que se celebraran aquest dimecres amb Fernàndez. La xerrada començarà a dos quarts de set de la tarda a l'Obrador de Ripoll i el sopar tertúlia tindrà lloc a partir de les 9 del vespre a la cafeteria l'Abadia de Sant Joan de les Abadesses.

Valora
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  3. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  4. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  5. Fa 19 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  6. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  7. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  8. Celebren la renúncia de Marc Puigtió i rebutgen qualsevol pacte amb l’extrema dreta
  9. Una biblioteca pública programa un espectacle infantil en castellà en plena Festa Major de Gràcia
  10. Figueres i el deute de la memòria: el carrer Martí Vilanova i la petjada cubana al Castell
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid