Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llengua
On serà el pròxim Correllengua?

Un nou mapa localitzador mostra totes les parades del festival itinerant

05/09/2012 Llengua

La Coordinadora d'Associacions per la Llengua (CAL) ha elaborat un mapa digital del Correllengua 2012 per poder localitzar totes aquelles viles o barris en què el Correllengua farà parada. D'aquesta manera, els usuaris poden assabentar-se de manera ràpida i senzilla de tots els punts de trobada del festival d'enguany al Principat.

En verd apareixen tots aquells municipis que organitzaran el seu Correllengua, i en vermell tots aquells que ja l'han organitzat. Periòdicament s'actualizarà el mapa i s'hi aniran afegint les novetats.

El Correllengua ha encetat el mes de setembre amb activitats a quatre poblacions de la geografia del Principat: Tortosa (Baix Ebre), Almenar (Segrià), Oliana (l'Alt Urgell) i Castellar del Vallès (el Vallès Occidental). Concerts, recitals poètics, cultura popular i conferències són alguns dels ingredients dels actes previstos.

Valora
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  4. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  5. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  8. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  9. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  10. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid