Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Documental
“120 HORES La tortura contra Euskal Herria” a un pas de fer-se realitat

A nou dies de finalitzar la campanya de finançament, ja hi ha participat més d'un centenar de mecenes i s'ha recollit tres quartes parts dels diners necessaris per poder tirar endavant el projecte

24/08/2012 Drets i Llibertats

Un mes després de l'inici de la campanya de micromecenatge per finançar el documental a través de la plataforma Verkami, més d'un centenar de persones han col·laborat fent aportacions d'entre 6 i 150€ i esdevenint així, mecenes del projecte. Actualment, i a només nou dies de finalitzar la campanya, ja s'han recollit 3.338€ dels 4.500 necessaris per poder dur a terme la producció i elaboració del documental.

Aquest projecte, amb el qual col·labora Llibertat.cat, portarà per nom “120 HORES La tortura contra Euskal Herria” i pretén explicar a través de diverses entrevistes, els objectius, mecanismes i mesures que fan possible la tortura amb total impunitat de l'Estat espanyol al poble basc i plantejar quines són les mesures que cal prendre per fer desaparèixer la tortura que actualment es produeix a les comissaries de l'Estat.

Ricard Salom, autor del projecte, insta a tothom a col·laborar durant aquests últims dies, fent una aportació al projecte i esdevenint així mecenes d'aquest. Salom ha assegurat que “La tortura existeix perquè s'oculta i es silencia, per açò és necessari donar a conèixer l'existència d'aquesta realitat, el primer pas per la seva eradicació. Entre tots podem aconseguir-ho.”

Els mecenes que col·laborin amb el projecte podran rebre diverses recompenses, com l'adquisició del DVD en primícia, samarretes amb la inscripció “Torturaik Ez” o pels col·lectius mecenes, la presentació del documental a la seu de l'entitat. Per altra banda, tots els col·laboradors podran formar part de la llista dels crèdits on hi figuraran totes les persones que han fet possible la realització del projecte.

Valora
Vídeos

120 HORAS La tortura contra Euskal Herria from Ricard Salom on Vimeo.

120 HORES La tortura contra Euskal Herria
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  10. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid