Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Documental
“120 HORES La tortura contra Euskal Herria” a un pas de fer-se realitat

A nou dies de finalitzar la campanya de finançament, ja hi ha participat més d'un centenar de mecenes i s'ha recollit tres quartes parts dels diners necessaris per poder tirar endavant el projecte

24/08/2012 Drets i Llibertats

Un mes després de l'inici de la campanya de micromecenatge per finançar el documental a través de la plataforma Verkami, més d'un centenar de persones han col·laborat fent aportacions d'entre 6 i 150€ i esdevenint així, mecenes del projecte. Actualment, i a només nou dies de finalitzar la campanya, ja s'han recollit 3.338€ dels 4.500 necessaris per poder dur a terme la producció i elaboració del documental.

Aquest projecte, amb el qual col·labora Llibertat.cat, portarà per nom “120 HORES La tortura contra Euskal Herria” i pretén explicar a través de diverses entrevistes, els objectius, mecanismes i mesures que fan possible la tortura amb total impunitat de l'Estat espanyol al poble basc i plantejar quines són les mesures que cal prendre per fer desaparèixer la tortura que actualment es produeix a les comissaries de l'Estat.

Ricard Salom, autor del projecte, insta a tothom a col·laborar durant aquests últims dies, fent una aportació al projecte i esdevenint així mecenes d'aquest. Salom ha assegurat que “La tortura existeix perquè s'oculta i es silencia, per açò és necessari donar a conèixer l'existència d'aquesta realitat, el primer pas per la seva eradicació. Entre tots podem aconseguir-ho.”

Els mecenes que col·laborin amb el projecte podran rebre diverses recompenses, com l'adquisició del DVD en primícia, samarretes amb la inscripció “Torturaik Ez” o pels col·lectius mecenes, la presentació del documental a la seu de l'entitat. Per altra banda, tots els col·laboradors podran formar part de la llista dels crèdits on hi figuraran totes les persones que han fet possible la realització del projecte.

Valora
Vídeos

120 HORAS La tortura contra Euskal Herria from Ricard Salom on Vimeo.

120 HORES La tortura contra Euskal Herria
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  10. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid