Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANC
La Marxa avança per terra i per mar al Maresme

James Manresa i Joan Vinyoles van fer la Marxa nedant cap a la Independència, acompanyats per caiacs amb estelades

29/07/2012 Política
L’Assemblea Nacional Catalana va fer avançar aquest dissabte la Marxa cap a la Independència pels municipis de Canet de Mar, Sant Pol de Mar i Calella, al Maremse, tant per terra com pel mar. L’acte, que va passar per les tres viles, va comptar amb la participació dels seus alcaldes, que van subscriure el manifest de la Marxa cap a la Independència.

L’inici de la Marxa va tenir lloc al Pg. de la Misericòrdia a Canet de Mar, on es va fer la cercavila acompanyats dels bastoners de Vilassar i geganters del barri dels Abells, es va inaugurar el mural “evoluciona cap a la Independència” i es va dur a terme la lectura i entrega del manifest a l’alcalde Jesús Marín. Tot seguit al passeig de mar, davant l’estàtua de Neptú els participants van hissar l’estelada i acomiadar els participants de la Marxa Nedant cap a la Independència.

La Marxa va seguir cap a Sant Pol de Mar, on al Parc del Litoral es va hissar l’estelada i es va dur a terme la lectura i entrega del manifest a l’alcaldessa Montserrat Garrido.

El trajecte de la marxa va finalitzar a Calella, on va ser rebuda per els Geganters i Grallers de Calella a la piscina municipal on es va donar la benvinguda als participants de la Marxa Nedant cap a la Independència. Tot fent cercavila en direcció la plaça de l’Ajuntament on es va repetir la hissada i lectura del manifest dels anteriors municipis, on la senadora i alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, va concloure la marxa amb un parlament.

En paral·lel, James Manresa i Joan Vinyoles van fer la Marxa nedant cap a la Independència, acompanyats per caiacs amb estelades. Van sortir del passeig de mar, davant l'estàtua de Neptú a Canet de Mar a les 18.15h i van arribar a Calella a les 20.15h davant la piscina. Al pas per Sant Pol Manresa va dibuixar nedant una estelada al mar amb el GPS, que ja és visible al Google Earth.

Valora
Rànquings
  1. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  2. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  3. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  6. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  9. Entitats ecologistes denuncien una “campanya de criminalització” contra Collserola
  10. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid