Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Enllaçats per la llengua
Maulets Osona convoca un llaç per la llengua a Vic

La concentració és dimecres a les 8 del vespre davant l'Ajuntament de Vic.

18/06/2012 Llengua

Maulets d'Osona ha fet una crida, especialment entitats i organitzacions culturals i en defensa de la llengua, per a concentrar-se el proper dimecres davant l'ajuntament de Vic.

L'objectiu és fer un llaç humà al mig de la plaça Major en contra de l'agressió sense precedents del govern balear contra el català a les Illes".

En el comunicat fet públic per l'organització juvenil reivindica la territorialitat del la nació, els Països Catalans i denuncia "l'atac reiterat i ndiscriminat de l'Estat espanyol contra la nostra llengua, cultura i nació".

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  3. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  4. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
  5. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  6. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  7. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  8. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  9. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  10. SUMEM-CUP Banyoles denuncia la destrucció del patrimoni històric i cultural de la ciutat per deixadesa institucional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid