Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Badalona
L'MDT contra les detencions: "La repressió convergent continua"

"Volen aturar allò que ja no té aturador: la construcció de la Unitat Popular"

15/06/2012 Política

Les detencions de vaguistes badalonins són "premeditades" i "responen a una estratègica del poder per intentar debilitar els sectors més cosncients i compromesos de la nostra societat, vinculats a l'Esquerra Independentista". Així ha condemnat el Moviment de Defensa de la Terra (MDT) la detenció dels seus militants, aquest dijous.

L'organització política assegura que aquestes detencions volen "aturar allò que ja no té aturador: la construcció de la Unitat Popular, d’una veritable alternativa democràtica i a l’actual sistema de dominació i ocupació". En aquest sentit, denuncia "el paper repressor del cos botifler dels Mossos d’Esquadra a les ordres del filo-nazi Felip Puig" i exigeix la retirada de les acusacions.

Alhora, crida el poble català a mobilitzar-se i assistir a les concentracions i manifestacions convocades arreu dels Països Catalans per aquest dissabte. "Que es converteixin en un crit de llibertat per dir prou a les retallades i prou a la repressió! Hem perdut la por!", sentencia.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  8. Policies? Parlem-ne
  9. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  10. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid