Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Internacionalisme
L'esquerra abertzale viatjarà als Països Catalans convidada per la CUP

El portaveu abertzale Txelui Moreno durà a terme un cicle de xerrades per diverses ciutats catalanes

11/06/2012 Política

L'independentisme d'esquerres dels Països Catalans i d'Euskal Herria s'ha caracteritzat històricament per mantenir unes relacions fluïdes. Tot i així, amb el creixement substancial de la CUP i l'esquerra abertzale, les dues formacions han apostat per estrènyer relacions.

En aquest sentit, la CUP i l'esquerra abertzale mantenen periòdicament trobades com la del passat mes de desembre en què una quinzena de persones vinculades a la CUP, la majoria regidors en ajuntaments catalans, van viatjar fins a Euskal Herria convidats per l'esquerra abertzale amb l'objectiu de compartir experiències amb càrrecs de Bildu i conèixer de prop la seva tasca política.

Ara és el torn de l'esquerra abertzale, que viatja als Països Catalans convidada per la CUP. En aquest sentit, aquest mes de juny el portaveu de l’esquerra abertzale, Txelui Moreno, durà a terme un cicle de xerrades sota el títol “Euskal Herria, Països Catalans: la construcció de la independència des de l’esquerra”, que tindran lloc el dia 18 de juny a Lleida, el 19 a Valls, el 20 a Barcelona i es clouran el 21 a Girona.

El portaveu de la CUP, Joan Teran ha explicat que "els contactes entre ambdues formacions van més enllà de la solidaritat internacionalista" i en aquest sentit ha afirmat que "suposen un compromís en ferm de suport mutu i recolzament en la lluita per l’emancipació nacional entre Euskal Herria i els Països Catalans”.

Cicle de xerrades:

"Euskal Herria i Països Catalans: La construcció de la independència des de l'esquerra"

Amb:

- Txelui Moreno, portaveu de l'esquerra abertzale.
- Un portaveu de la Candidatura d'Unitat Popular.

LLEIDA: Dilluns 18 de juny, 19:00h, Sala d'actes de la Biblioteca Pública (Rambla d'Aragó, 10)
VALLS: Dimarts 19 de juny, 19:30h, Casa de Cultura de Valls (Passeig dels Caputxins, 18)
BARCELONA: Dimecres 20 de juny, 19:30h, Casal 3 Voltes Rebel (Passeig Urrútia, 125 - Metro Plaça de la República)
GIRONA: Dijous 21 de juny, 20:00h, Casal de Cultura (Plaça Hospital, 6)

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid