Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Abús de poder
Un fiscal alerta de la proliferació de corrupció policial a Catalunya

José Grinda ha revelat que hi ha diversos casos de corrupció de policies espanyols i guàrdies civils vinculats al port de Barcelona o prostíbuls

08/02/2012 Res-pública
A Catalunya hi ha un "seriós problema" amb la corrupció policial, que, si no s'aboleix pot facilitar la implantació profunda de la màfia russa. En concret, hi ha diversos casos de corrupció de policies espanyols i guàrdies civils vinculats al port de Barcelona o prostíbuls.

Ho diu el fiscal anticorrupció José Grinda, que titlla els agents corruptes de "gentussa de merda" que cal extirpar i lluitar-hi en contra. Grinda va fer aquestes declaracions dilluns durant una taula rodona sobre la màfia russa, en el marc de la setmana BCNegra sobre novel·la negra.

Grinda va demanar a l'opinió pública que ajudi a lluitar contra la corrupció del sistema i el crim organitzat.
Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  6. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  7. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid