Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Vaga de Fam
El BEA, SEPC i Acontracorrent se solidaritzen amb Park Alkosa

Avui a les 17h als jardins de la Facultat de Filosofia es farà una assemblea oberta i, seguidament, s'anirà en cercavila a la convocatòria de la Coordinadora a la Plaça Manises.

02/02/2012 Drets i Llibertats
Les organitzacions estudiantils Bloc d'Estudiants Agermansts (BEA), Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC)  i Acontracorrent se solidaritzen han emè un comunicat de solidaritat amb la lluita que està duent a terme el col·lectiu Park Alkosa des de fa mesos.

Els estudiants veuen amb aquesta la mateixa lluita  que la estudiantil, tenint en compte que la realitat social que es envolta a tots és la precarietat a causa de les retallades en tots els àmbits. Per la qual cosa, exigeixen, una vegada més, que les administracions públiques assumisquen les seues responsabilitats econòmiques. En aquest cas concert, i veuen a més, una qüestió de solidaritat humana, que no dóna peu a altra alternativa.

La Coordinadora del Park Alkosa porta més de 20 anys treballant al seu barri contra l’exclusió social i per la defensa dels drets humans. Des de les institucions públiques –Ajuntament d’Alfafar, Generalitat Valenciana i Servef- s’han negat rotundament a pagar els deutes que tenen amb la Coordinadora de col·lectius. Esta situació està ofegant el projecte del Park Alkosa i els ha abocat a realitzar diverses vagues de fam. Actualment, un membre de la Coordinadora ha decidit realitzar la vaga de fam fins a les últimes conseqüències negant-se, amb això, a qualsevol atenció mèdica.
Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  3. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  4. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  5. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  6. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  7. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  8. Els Foguerons de Sa Pobla tornen a omplir la Vila de Gràcia el darrer cap de setmana de gener
  9. Arles obre el cicle de les Festes de l’Ós al Vallespir amb una gran participació popular
  10. El migdia del 7-F concentra el gruix de la mobilització independentista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid