Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Vaga de Fam
Dejuni solidari de 24 hores amb el SOS Park Alkosa

Des d'ahir fin aquest migdia, més d'un centenar de persones s'han aplegat en una jornada de vetlla solidària acompanyada de dejuni.

05/02/2012 Drets i Llibertats
Tot i l'onada de fred siberià, més de 100 persones es va aplegar a la plaça de la trinxeria (Manises) per a realitzar la vetlla solidària sota el lema "Davant el fres siberià, calor humà", però només van poder estar fins les les 22h per la prohició de la delegació del govern espanyol de passar la nit. Per mantenir l'acte, el solidaris van haver de continuar el dejuni a l'Institut Social Obrer i aquest matí l'han finalitzat amb una concentració a la plaça de la Verge de València.

Hores abans de l'inici de la vetlla, es va fer un concert de cambra solidari amb les persones que protagonitzen la vaga de fam d'infenida i la lluita de tot el col·lectiu SOS Park Alcosa.

Recordem que avui es compleixen 45 dies de vaga de fam indefinida, 91 dies d'estada a València  que Toni Valero porta ja 23 dies sense menjar res, "tot i el detriorament físic que li està produint la vaga manté en fermesa les seves revindicacions socials"

Properes convocatòries

Hi ha convocada un amanifestació el proper dijous a les 19 hores a la plaça Manises
Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  3. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  4. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  5. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  6. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  7. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  8. Els Foguerons de Sa Pobla tornen a omplir la Vila de Gràcia el darrer cap de setmana de gener
  9. Arles obre el cicle de les Festes de l’Ós al Vallespir amb una gran participació popular
  10. El migdia del 7-F concentra el gruix de la mobilització independentista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid