Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Pla de l'Estany
Miren Etxezarreta omple el Centre Cívic de Porqueres

Un centenar de persones van participar a la xerrada i debat organitzat pel moviment dels indignats

22/01/2012 Política
L'economista Miren Etxezarreta va pronunciar dissabte a la tarda la xerrada "Crisi: deutes i retallades. En quin moment ens trobem ara mateix?" a Porqueres (Pla de l'Estany). L'acte, organitzat pel moviment dels indignats de Banyoles va omplir el Centre Cívic de la població i va promoure la participació del públic en un debat final i torn de preguntes.

Més d'un centenar de persones van acudir-hi per escoltar les paraules de la catedràtica emèrita d'Economia aplicada de la UAB, que considera que les retallades i l'ofensiva neoliberal de la Unió Europea no solucionaran la crisi econòmica i defensa que paguin els més rics.

Etxezarreta, que també és membre del Seminari d'Economia Crítica Taifa, critica les retallades en el sistema sanitari públic i defensa una reforma fiscal que possibiliti que paguin els qui més tenen. Els indignats de Banyoles tenen previst seguir programant xerrades i activitats al Pla de l'Estany per plantejar una alternativa al sistema capitalista.
Valora
Rànquings
  1. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  2. El 6 d'Octubre de 1934: la lluita per la República catalana
  3. Decidim convoca el 9 d’Octubre a Paiporta sota el lema “Per la revolta de Paiporta”
  4. Sis d’Octubre de 1934 i 1 d’octubre de 2025
  5. Plataforma per la Llengua reclama una hora més de català a batxillerat i obre un manifest per recollir suports
  6. La Franja serà present a Lleida el 5 d’octubre en defensa de la terra
  7. Els joves de l’ANC criden a omplir Urquinaona el 5 d’octubre per reactivar la lluita independentista
  8. La Comissió 9 d’Octubre convoca la manifestació unitària de la Diada amb el lema “País Valencià: terra i dignitat”
  9. La Vall d’en Bas acollirà una jornada sobre la repressió contra el maquis i les estratègies contrainsurgents del franquisme
  10. La llibertat viscuda no es pot esborrar, és la llavor de l`alliberament
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid