Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sous desorbitats
La vicepresidenta del Consell Comarcal del Gironès cobra de tres càrrecs

La CUP ha demanat que Concepció Veray renunciï a l'assignació econòmica del Consell Comarcal perquè és "èticament inadmissible"

27/12/2011 Política
La vicepresidenta del Consell Comarcal del Gironès, Concepció Veray (PP) ocupa actualment tres càrrecs públics pels quals rep un sou, després que fos nomenada diputada del PP al Congrés dels Diputats. Els tres càrrecs que ocupa són els de regidora del PP a l'Ajuntament de Girona, vicepresidenta del Consell Comarcal i diputada al congrés espanyol.

Per aquest motiu el grup de la CUP al Consell Comarcal del Gironès va demanar al ple del passat 21 de desembre que Veray renunciï a l’assignació econòmica que li correspon per aquest càrrec.

La vicepresidenta ja ha anunciat que el mes de febrer deixarà el càrrec del Consell Comarcal, però fins llavors mantindrà l’assignació econòmica dels tres càrrecs que ostenta. Un dels consellers comarcals de la CUP, Dani Cornellà, va declarar que “aquesta acumulació de sous amb diners públics és èticament inadmissible, sobretot tenint en compte l’actual situació econòmica”. “Ara resultarà que el PP retallarà de tot arreu excepte de la seva mateixa gent”, va afegir Cornellà.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  8. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid