Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sous desorbitats
La vicepresidenta del Consell Comarcal del Gironès cobra de tres càrrecs

La CUP ha demanat que Concepció Veray renunciï a l'assignació econòmica del Consell Comarcal perquè és "èticament inadmissible"

27/12/2011 Política
La vicepresidenta del Consell Comarcal del Gironès, Concepció Veray (PP) ocupa actualment tres càrrecs públics pels quals rep un sou, després que fos nomenada diputada del PP al Congrés dels Diputats. Els tres càrrecs que ocupa són els de regidora del PP a l'Ajuntament de Girona, vicepresidenta del Consell Comarcal i diputada al congrés espanyol.

Per aquest motiu el grup de la CUP al Consell Comarcal del Gironès va demanar al ple del passat 21 de desembre que Veray renunciï a l’assignació econòmica que li correspon per aquest càrrec.

La vicepresidenta ja ha anunciat que el mes de febrer deixarà el càrrec del Consell Comarcal, però fins llavors mantindrà l’assignació econòmica dels tres càrrecs que ostenta. Un dels consellers comarcals de la CUP, Dani Cornellà, va declarar que “aquesta acumulació de sous amb diners públics és èticament inadmissible, sobretot tenint en compte l’actual situació econòmica”. “Ara resultarà que el PP retallarà de tot arreu excepte de la seva mateixa gent”, va afegir Cornellà.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  6. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  7. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  8. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  9. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  10. El 9 d'Octubre reivindica la llengua, la sobirania i els drets socials als carrers de València
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid