Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Desnonaments
L'edifici ocupat d'Hostafrancs començarà a allotjar famílies demà

L'assemblea d'indignats del 15-M de Sants ha convocat una roda de premsa per simbolitzar l'entrada dels nous inquilins

24/11/2011 Drets i Llibertats
Famílies en situació de desnonament començaran a habitar l'edifici del carrer Hostafrancs que va ser ocupat dijous passat després de la manifestació indignada de Barcelona. Els residents del bloc, un edifici de tres anys que es troba embargat per Sa Nostra, faran una entrada simbòlica a la seva nova llar aquest divendres. 

Està previst que una dotzena de famílies desnonades entrin a viure a l'edifici. Algunes d'elles seran monoparentals i d'altres amb més de quatre membre.

L'Assemblea d'indignats del 15-M de Sants ha convocat una roda de premsa per explicar el servei de l'edifici alliberat i simoblitzar l'entrada dels nous inquilins. Diverses entitats i representants significatius del teixit veïnal seran presents a la convocatòria, prevista per aquest divendres a les dotze del matí a davant de l'edifici recuperat, al carrer Hostafrancs número 1-3.

Un membre de l'assemblea i diferents habitants del projecte afectats per desnonaments recents, en
situació de precarietat i amb recursos escassos per assumir el cost d'un habitatge digne, intervindran a l'acte.
Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  5. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  6. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid