Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'estelada, com a símbol de llibertat, onejarà a l'Ajuntament de Seva en dates senyalades

A proposta del grup municipal de la CUP de Seva i previ previ acord amb l’equip de govern municipal, l’Ajuntament de Seva ha aprovat una moció en la qual es recullen alguns dels punts bàsics del programa de la CUP referent a la construcció nacional.

L'Ajuntament reconeix de forma ferma el dret a l’autodeterminació, la solidaritat amb tots els pobles que lluiten pel seu dret a decidir i que  participarà i col·laborarà amb les iniciatives que des dels ajuntaments enforteixin els mecanismes per exercir de forma efectiva aquest dret.  A més a més, i també a proposta de la formació independentista s’ha aprovat que l'estelada, com a símbol de llibertat nacional, onegi en el nostre consistori en dates senyalades. Aquest 11 de Setembre,  l’estelada ja va onejar durant tot el dia a la façana del consistori.

 

15/09/2011 11:46 Política
Per altra banda, només saber la sentència de TSJC l’equip de govern va proposar d’incloure d’urgència l’aprovació de la moció proposada per SOMESCOLA, en defensa del model d’immersió lingüística que s’ha estat aplicant a casa nostra els darrers 30 anys.
Rànquings
  1. Una cerimònia recordarà Pere Ribera, històric militant del PSAN
  2. [Comunicat] A 9 anys de l'èxit de la Vaga General del 3 d'octubre: memòria i dignitat. Preparem-nos per a un nou embat
  3. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  4. La manifestació pel dret a l’habitatge s’ajorna fins dilluns per l’alerta meteorològica
  5. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  6. Reivindiquen a Barcelona el llegat de l'1-O en el camí cap a la independència
  7. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  8. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  9. Es presenta a Olot i Castellfollit de la Roca les rutes de la llibertat
  10. El moviment per l’habitatge torna a omplir Barcelona i posa la vaga general en l'agenda
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid