Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mobilitzacions antitaurines a Gandia contra el maltractament animal

Concentració: dia 18 d’agost a les 20h davant l’ajuntament i manifestació: dia 24 d’agost des de la Plaça del Mediterrani a les 20h.  

L'ajuntament de Gandia, amb alcalde del PP, ha decidit 25 anys després, introduir "la tortura als animals com a forma de diversió pública", segons informa Iniciativa Animalista . És per aquest motiu que l'entitat de suma a totes les mostres de repulsa que s’estan produint i convocant per als pròxims dies a Gandia.

14/08/2011 01:09 Drets i Llibertats
"Estar contra la tortura que representen les corregudes de bous suposa, assumir la màxima que diu que no pot haver estètica sense ètica. No és concebible per a cap persona amb un mínim de sensibilitat, entendre com a diversió o com una forma d'art, una elaborada tècnica de perversió sàdica, de fer patir fins  la mort a altres éssers vius" remarca Iniciativa animalista
 
I és que les corregudes de bous, així com la resta d'espectacles que utilitzen animals per a diversió d'algunes persones, concentren des d'un punt de vista psicològic i sociològic, una sèrie de valors que cal que qüestionar totes les persones que aspiren a un mon de llibertat, equitat i respecte vers tots els éssers vius, segons l'entitat animalista.
 
L'ajuntament a través de l'empresa de turisme Protur, ha arribat a un acord amb una empresa per a l'organització d'una correguda de bous el dimecres dia 24 d'agost en la platja, concretament en una plaça desmuntable que s'ubicarà en l'espai pròxim a la platja Varadero. És en aquest indret on s'ha convocat la manifestació el dia de la correguda.
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  3. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  4. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  5. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  6. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  7. La Flama de la Llengua arriba al Tossal del Rei el 15 de febrer i culminarà el 22 a Montserrat
  8. CGT Ensenyament reivindica que la vaga del 11F ha estat de tota la comunitat educativa
  9. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  10. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid