Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
8 municipis de la Selva, sense urgències nocturnes

Una seixantena de persones es van manifestar dissabte passat a la Selva, anant des del CAP de Santa Coloma de Farners fins al Consell Comarcal, per protestar contra les retallades a la sanitat i que a la comarca es tradueixen en el tancament del servei d'urgències de nou del vespre a vuit del matí en vuit municipis per concentrar-ho tot al CAP de Santa Coloma.

Representants de tots els vuit municipis de la Selva interior van marxar pels carrers de la capital sota els lemes “Untis per la sanitat pública”, “No ens retallareu els CAPs” i “Volem que salut ens escolti”.

29/08/2011 20:54 Drets i Llibertats
maniselva3“Això suposaria haver de fer en cotxe més de 40 minuts per ser atesos” afirmava una manifestant, mentre una altra constatava “vam lluitar molt per poder tenir una servei de salut per tothom i de qualitat, ara no podem deixar passar aquests retrocessos sense lluitar”.

Quan es va arribar al Consell Comarcal es van penjar pancartes i es va consensuar el manifest que es lliurarà als consellers comarcals, i que demana un compromís per defensar els serveis de sanitat al territori. Aquest és només l’inici de les protestes contra les retallades en sanitat, ja que dissabte que ve, dia 3 de setembre, hi ha programats talls a les carreteres de la comarca dins l’acció a nivel nacional de #tallscontralesretallades.

Per saber-ne més:

Talls a les principals carreteres del país en contra de les retallades

Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  9. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  10. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid