Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La COS i Endavant manifesten el seu suport al nou de Palma

Fan una crida als mallorquins i mallorquines perquè mostrin el seu suport  i acudeixin a la concentració que s’ha convocat el proper divendres 29 de juliol a les 9.30 davant els jutjats de Via Alemanya.
 
La Coordinadora Obrera Sindical (COS) i Endvant (OSAN) s'han sumat a la campanya del grup de suport al col·lectiu de solidaritat que s'ha engegat amb el 9 de Palma. Els militants de Maulets seran jutjats el proper divendres "per haver plantat cara a la corrupció". Per aquest motiu, Jorge Campos, president del Círculo Balear, una de les principals organitzacions de l'extrema dreta a Mallorca, els va denunciar per injúries i calúmnies.

27/07/2011 15:50 Drets i Llibertats

 

COMUNICAT DE PREMSA D’ENDAVANT (OSAN)

 Davant el judici a 9 militants de l’assemblea de Palma de Maulets, que tendrá lloc el proper divendres 29 de juliol, des d’Endavant (OSAN) volem manifestar el següent:

- Estam davant un nou cas de persecució policial i mediàtic cap a l’Esquerra Independentista: la Brigada d’Informació de la Policia espanyola ha perseguit aquests joves a resultes de la denúncia del grupuscle feixista Círculo Balear, qui emprà imatges i falses informacions del diari espanyol El Mundo.

- Resulta vergonyós que aquests joves siguin jutjats quan fou el Círculo Balear qui acudí a provocar a una manifestació on la seva presència havia estat vetada expressament pels organitzadors.

- Entenem que aquest judici forma part de l’estratègia que l’extrema dreta espanyolista ha organitzat, juntament amb la Brigada d’Informació de la Policia espanyola, per intentar debilitar a l’Esquerra Independentista. Cal remarcar que l’informe de la policia assumia obertament que es realitzaven seguiments a Maulets i que tenien fitxers dels militants d’aquesta organització. Ambdós fet són il·legals segons la jurisdicció espanyola.


És per això que:
 
- Ens adherim al comunicat de suport als 9 de Palma, que adjuntam a continuació.
 
-  Ens adreçam als mallorquins i mallorquines perquè mostrin el seu suport als 9 de Palma i acudeixin a la concentració que s’ha convocat el proper divendres 29 de juliol a les 9.30 davant els jutjats de Via Alemanya.


Finalment, només ens resta donar l’enhorabona a Maulets per la bona feina que fan a Palma i a tot Mallorca.

Prou judicis polítics!!

 

Per saber-ne més:

Concentració a favor dels 9 de Palma

Nous militats de Maulets imputats en la denuncia del Círculo Balear 

El "Grup de suport als 5 de Palma" fan una crida a la solidaritat per la denuncia de Círculo Balear 

 

 

Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  5. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  8. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid