Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Santa Maria de Palautordera planteja fer un exercici d'oposició constructiva

fenossneAhir, una trentena de persones van assistir a  la 2a Assemblea de la CUP de Santa Maria de Palautordera per a decidir diversos aspectes importants davant els resultats electorals del passat 22 de maig.

En primer lloc, es va fer una valoració molt positiva dels resultats electorals de la CUP a Palautordera, amb 2 regidories, el suport de 495 vots i l'haver-se constituït com a tercera força al consistori. A continuació la CUP es va decidir que aquesta legislatura apostant per a fer un exercici d'oposició constructiva i defensar el programa amb responsabilitat i coherència.
 

 

05/06/2011 18:13 Política
Els dos regidors de la CUP de Palau es votaran a sí mateixos, ja que consideren que no és viable ni pactar amb CiU ni amb cap altre partit amb representació al consistori, ja que hi ha contradiccions programàtiques insalvables. La formació pensa també que no hi cap altre alternativa viable per formar govern si volen defensar amb fermesa el seu compromís amb Palau.
 
També enetenen que en el moment actual es fa inviable qualsevol pacte per formar part del govern ja que són els partits amb possibilitats de governar els qui ens han conduït a la crisi actual amb la seva política econòmica així com els responsables de la bombolla immobiliària i financera. D'altra banda, remarquen que són aquests mateixos partits els qui avui actuen afavorint els grans capitals i el sistema bancari i per contra retallant drets, serveis i prestacions socials a la majoria de la població. 
 
A l'assemblea es va aprovar una reestructuració organitzativa que els permeti afrontar el creixement de la CUP i els resultats obtinguts amb la màxima participació i descentralització en la presa de decisions, així com optimitzant els suports socials i els recursos col·lectius i personals de que disposen per tal d’afrontar amb eficàcia els nous reptes.
 
 

Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. El futur no aterra amb més avions
  10. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid