Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Santa Maria de Palautordera planteja fer un exercici d'oposició constructiva

fenossneAhir, una trentena de persones van assistir a  la 2a Assemblea de la CUP de Santa Maria de Palautordera per a decidir diversos aspectes importants davant els resultats electorals del passat 22 de maig.

En primer lloc, es va fer una valoració molt positiva dels resultats electorals de la CUP a Palautordera, amb 2 regidories, el suport de 495 vots i l'haver-se constituït com a tercera força al consistori. A continuació la CUP es va decidir que aquesta legislatura apostant per a fer un exercici d'oposició constructiva i defensar el programa amb responsabilitat i coherència.
 

 

05/06/2011 18:13 Política
Els dos regidors de la CUP de Palau es votaran a sí mateixos, ja que consideren que no és viable ni pactar amb CiU ni amb cap altre partit amb representació al consistori, ja que hi ha contradiccions programàtiques insalvables. La formació pensa també que no hi cap altre alternativa viable per formar govern si volen defensar amb fermesa el seu compromís amb Palau.
 
També enetenen que en el moment actual es fa inviable qualsevol pacte per formar part del govern ja que són els partits amb possibilitats de governar els qui ens han conduït a la crisi actual amb la seva política econòmica així com els responsables de la bombolla immobiliària i financera. D'altra banda, remarquen que són aquests mateixos partits els qui avui actuen afavorint els grans capitals i el sistema bancari i per contra retallant drets, serveis i prestacions socials a la majoria de la població. 
 
A l'assemblea es va aprovar una reestructuració organitzativa que els permeti afrontar el creixement de la CUP i els resultats obtinguts amb la màxima participació i descentralització en la presa de decisions, així com optimitzant els suports socials i els recursos col·lectius i personals de que disposen per tal d’afrontar amb eficàcia els nous reptes.
 
 

Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  4. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  7. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  8. Entitats de la Barceloneta reclamen que el Bloc Balboa es destini a habitatge veïnal i no al negoci turístic
  9. Treballadors de les biblioteques convoquen una bicicletada per denunciar la despesa pública destinada al Tour de França
  10. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid