Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El Correllengua 2011 homenatjarà el poeta i escriptor Pere Quart

La Coordinadora d'Associacions per la Llengua Catalana (CAL) organitza com cada any una nova edició del Correllengua. Enguany, la figura homenatjada és la del poeta i escriptor Joan Oliver "Per Quart", del qual commemorem el 25è aniversari de la seva mort. 
 
El Correllengua 2011 començarà a caminar el proper dissabte 2 de juliol a Sant Llorenç Savall (Vallès Occidental). L'acte s’iniciarà amb una cercavila que recorrerà els carrers de la població i clourà a la plaça Major.

21/06/2011 00:37 Llengua
Tot seguit, un pregó donarà la benvinguda i servirà de preàmbul a l'actuació de les corals Sant Medir i Els Emprius. En acabat, Ignasi Riera (nebot del poeta) oferirà un parlament glosant la vida i obra de Pere Quart, i finalment Jaume Calatayud i Vicente Monera interpretaran l'espectacle poeticomusical "Joan Oliver, l'home / Pere Quart, el poeta".
 
En el decurs de l'acte, el Jurat dels premis Amadeu Oller farà lliurament a la filla de Joan Oliver d'un recordatori.
 
Després d'un dinar de germanor, la diada finalitzarà amb una visita guiada al Marquet de les Roques, una gran casal d'estil neoromàntic i antiga casa pairal de Joan Oliver.
 
Informació autocars i preus:
 
08.45 h Sortida autocars des d’Esplugues de Llobregat, parades a Plaça de Sants (davant el monument “El ciclista”) 
Plaça Universitat (davant de l’edifici de la Universitat de Barcelona) Fabra i Puig (Estació d’autobusos).
10.30 h Arribada a Sant Llorenç de Savall.
 
Preu del viatge: 8 euros.
Preu del dinar: 12 euros (Amanida, pollastre amb prunes, biscuit de xocolata, cafè). 
 


 
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  8. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid