Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Figueres explica les seves propostes de mobilitat als conductors atrapats pel trànsit

Diversos membres de la CUP de Figueres van presentar divendres passat les seves propostes de mobilitat en una acció a la ronda de sud de Figueres.
 
Per tal de donar a conèixer les propostes sobre la matèria es varen repartir als ocupants dels cotxes que estaven aturats davant del cinema díptics informatius amb les iniciatives que la CUP impulsarà des de l'Ajuntament per tal de millorar la mobilitat a la ciutat.

16/05/2011 23:53 Política
Aquesta és una de les entrades de la ciutat que diàriament es veuen col·lapsades pel gran volum de trànsit, per aquest motiu els membres de la candidatura varen repartir als ocupants dels vehicles ampolles d'aigua per tal de fer més amè el llarg camí dels i les conductores fins al seu destí.

Els principals compromisos de la CUP en aquest camp són la priorització del pla de rondes i la gratuïtat de l'autopista perquè els desplaçaments de pas no col·lapsin Figueres, engegar una millora integral del cinturó de ronda, tant pel que fa als accessos com als vorals, la creació de nous i millors aparcaments dissuasius, segurs i connectats entre ells, i finalment, la pacificació del centre i la recuperació de l'espai públic pels vianants.

La CUP també s'ha posicionat en contra de la construcció d'un desdoblament de la N-II per l'oest de la ciutat, tant per l'efecte barrera que comporta com per la gran despesa econòmica que significaria. En aquest sentit la CUP aposta per aprofitar la infraestructura de l'AP7 (gratuïta) per a permetre descongestionar l'actual N-II.

 

{youtube}GElI1EQsPXE{/youtube}


Per saber-ne més:

Més de tres milions de ciutadans podran votar la CUP el 22-M

Totes les notícies sobre la CUP 

 

Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  4. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  5. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  10. La dignitat no entén de competències
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid