Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'Assemblea de Barcelona convoca una manifestació per demanar una nova vaga general

L'Assemblea de Barcelona ha convocat un manifestació contra la reforma laboral i en favor d'una nova vaga general. La protesta tindrà lloc el proper 13 de novembre a les sis de la tarda i partirà de Plaça Catalunya de Barcelona.

La marxa portarà per lema "Ni reforma laboral, ni pensionazo, ni retallades: Cal una altra vaga general" i defensa que els treballadores no han de pagar la crisi perquè no l'han generat. En aquest sentit, demanen la retirada de la reforma laboral i la derogació del decret que retalla els sous als treballadors dels serveis públics.

13/11/2010 02:58 Laboral

Segons assenyala l'Assemblea de Barcelona, els  governs, després d'haver salvat la banca amb diners públics, volen que els treballadors i treballadores paguin el compte. Per aquest motiu engeguen polítiques regressives que suposen un atac a les condicions de vida de les classes populars, a la vegada que defensen els interessos dels rics i poderosos, explica.

D'aquesta manera exigeix la retirada de la reforma laboral "que només afavoreix als empresaris, abarateix l'acomiadament i redueix la negociació col·lectiva"; la defensa del sistema públic de pensions, la derogació de la congelació pel 2011, així com l'increment de l'edat de jubilació i l'increment del període de càlcul. Per altra banda, demanen la derogació del decret que retalla els salaris dels treballadors i treballadores dels serveis públics, un canvi en la política econòmica i laboral que passi pel repartiment del treball i la riquesa, l'increment del salari mínim interprofessional i la fi de les subvencions a la banca.

Per saber-ne més:

 

 

 

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  9. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid