Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Barcelona Decideix organita una passejada en "bici" per la Sagrera

Demà a les 11h a l'Aula Magna de la Universitat de Barcelona se celebrarà l'Assemblea de l'Eixample Decideix, conduïda per l'actor Joel Joan
 
El proper diumenge, Barcelona Decideix ha organitzat la Primera Passejada en "Bici"a la ciutat. Es farà per la Sagrera, aprofitant la festa major. Les passejades en  "bici" són una nova proposta per donar a conèixer la consulta, amb el voluntariat en moviment per fer-se més visible entre els veïns. L’experiència es repetirà l’11 i 12 de desembre a la Barceloneta. Els que vulgueu participar en la jornada d’inici del vot anticipat podeu començar aquest diumenge a la Sagrera!

19/11/2010 16:56 Política
 
Demà a les 11h a l'Aula Magna de la Universitat de Barcelona se celebrarà l'Assemblea de l'Eixample Decideix, conduïda per l'actor Joel Joan
Per a l'organització, serà un bon moment per conèixer com s'estructura l'Eixample Decideix de la mà dels seus responsables, quina és la feina que s'ha fet fins ara, tant a la coordinadora com als diferents barris, i quins són els reptes que ens proposem pels mesos vinents.


Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid