Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
EA i l'esquerra abertzale cerquen complicitats per superar el conflicte a Euskal Herria

L'esquerra abertzale i Eusko Alkartasuna (EA) han començat a contrastar amb els actors polítics, socials i sindicals d'Euskal Herria la seva proposta estratègica per superar l'actual marc polític i avançar cap a una nova fase.

EA i l'esquerra abertzale assenyalen en un comunicat que després de la signatura del seu acord estratègic el passat 20 de juny en el Palacio Euskalduna de Bilbo amb l'objectiu de treballar per a la creació d'un Estat basc independent, ambdues formacions han començat a contrastar la seva proposta amb altres partits, sindicats i agents socials.

03/09/2010 23:31 Internacional
L'esquerra abertzale i EA han desenvolupat les condicions que proposen a la resta d'actors en un document titulat "Acord sobre les condicions mínimes i suficients per al desenvolupament del procés democràtic" que, segons precisen en la seva nota, és el desenvolupament del text "Bases d'un Acord Estratègic entre Forces Polítiques Independentistes" presentat en el Euskalduna i que ha estat filtrat avui.
 
Ambdues formacions busquen així superar l'actual situació política i avançar cap a una nova fase "en la qual es respectin tots els drets humans, polítics i civils del conjunt de la ciutadania basca".
 
Font: Gara
 
Rànquings
  1. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  2. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  3. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  4. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  5. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  6. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  7. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  8. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  9. El Sindicat de Llogateres es concentrarà demà per evitar el desnonament d'una família del carrer Marina de Barcelona
  10. La regeneració de la Flama del Canigó en marxa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid