Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
19a de la caminada cívica al Canigó per commemorar l'11 de Setembre

El foment 11 de Setembre és una associació nordcatalana amb seu a Perpinyà, creada l'any 1992. Aquesta entitat cada any fa una caminada cívica que surt cada any d'un poble diferent cap al cim del Canigó, essent a la pica a la matinada de l'11 de setembre per poder veure el sol aixecar-se d'allà dalt i llegir-hi un manifest.
El proper dimecres, començarà la 19à de la Fomentada, una caminada cívica al Pic del Canigó des del poble d'El Tec. per commemorar la Diada Nacional. A les 19 h. els marxaires seran rebuts pels representants de l'ajuntament i es farà una vetllada amb els veïns del municipi. Després d'un menjar tret del sarró, es gaudirà d'una vetllada musical amb la presència del cantant  Joan Pere.

05/09/2010 15:19 Política
La caminada començarà realment el dijous 9 a les 7 del matí seguint el camí cap el coll de la Rua, el Roc de Cocolera i fins la Cabana Vella on faran la nit. El lendemà seguiran cap a la portella del Tres Vents, portella de Vallmanya, el Barbet i finalment el Refugi dels Cortalets on es retrobaran amb els companys que no hauran pogut fer tota la caminda des d'El Tec. El dissabte 11 de setembre a les 04.30 h del matí sortiran per l'última etapa i per ser a dalt del Canigó on veuran aixecar-se el sol.
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. "Temps de mobilització"
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  9. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  10. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid