Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El departament d'Interior autoritza la concentració feixista del MSR a Sabadell

La Federació d'Associacions de Veïns de Sabadell (FAAVV), moviments populars de la ciutat i moviments polítics entre ells la CUP  presentaran un comunicat de la convocatòria d'una manifestació antifeixista en roda de premsa el proper dimecres
El Moviment Social Republicà (MSR), convoca una concentració el proper dissabte a Sabadell sota el lema 'El trabajo: un derecho antes que un deber'.

08/03/2010 12:24 Drets i Llibertats

L'organització coneguda pels seus plantejaments racistes i filonazis ha convocat a la ciutadania davant de la Cambra de Comerç de Sabadell, a l'Eix Macià. L'acte ha estat autoritzat pel departament d'Interior

Diverses entitats de la ciutat s'han aplegat per mostrar el seu rebuig a aquest acte i a la seva autorització, i dimecres han convocat una roda de premsa per anunciar una manifestació "contra la crisi i el racisme" al mateix dissabte.

El comunicat de la convocatòria d'aquesta manifestació antifeixista el faran públic el proper dimecres en roda de premsa més d'una desena d'entitats, entre les quals la Federació d'Associacions de Veïns (FAAVV), la Federació d'Associacions d'Immigrants del Vallès (FAIV), l'Assemblea de Joves de Sabadell, l'Ateneu Llibertari de Sabadell. el Casal Independentista i Popular de Sabadell “Can Capablanca”, la Confederació Nacional dels treballadors (CNT), la Candidatura d'Unitat Popular (CUP), Endavant, l'Entesa per Sabadell, Justa Revolta, el Moviment Popular de Sabadell (MPS) i Ràdio Trama.

Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  10. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid